Posted by : Łukasz Zając poniedziałek, 11 marca 2013


Wkońcu, ukończyliśmy prace nad programem w 100%, teraz tylko bedą nowsze wersje oraz nowe programy dotyczące Facebook'a. Który wam będą potrzebne w życiu facebook'owym. Dziękujemy za tak duże zainteresowanie programem, to dla was robimy to wszystko.
Dziękujemy!!!



 Drugi LINK:





Nową wersję pobrało 3567 osób.

{ 1 komentarze... read them below or add one }

Licznik Odwiedzin

O Stronie

Jesteśmy pierwszą stroną w Polsce która zrobiła program o nazwie "Szpieg Facebook". Jest to wielka inowacja, ponieważ każdy może sprawdzić, kto się nim interesuje oraz kto go odwiedza, kiedy i gdzie. Nasz program pobrało już ok.86872 Polaków, dziękujemy za tak duże zainteresowanie.

Technologia Blogger.

O mnie

Nazywał się Łukasz. Mam 24 lata i ukończyłem szkoły ;) Od paru lat zajmuję się programowaniem oraz tworzeniem aplikacji wygodnych dla życia innych ludzi. Moje aplikacjie pobrało już kilkaset ludzi. Robiłem już aplikacje dla różnych firm np: Google czy Facebook.

- Copyright © Kto odwiedzał mój profil na Facebooku ? -Metrominimalist- Powered by Blogger -